Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí

Pevně věříme, že nám zboží zpět vracet nebudete, nicméně jsme si vědomy, že jsou situace, kdy k tomu dojít může a proto jsme pro Vás připravili jednoduchý návod. Věříme, že Vám tímto maximálně usnadníme vrácení zboží do 14 dnů od převzetí.

Máte možnost nám vrátit zboží bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od převzetí.

Prosíme postupujte následovně:

  1. O tom, že nám budete zasílat zboží zpět nás dopředu, prosím, informujte nás – buď telefonicky na čísle: +420 377 982 362 nebo na emailu: terezahradecka@email.cz
  2. Zboží musí být nepoškozené, nenošené, v originálním obalu – takové zboží prosíme zašlete zpět k nám na adresu: Kotkova 684, 334 01 Přeštice. Zboží nezasílejte na dobírku – v takovém případě nebude převzato. Ke zboží, prosím, přiložte níže uvedený vyplněný formulář. Slouží k určení zásilky – od koho ji máme a hlavně jakou formou Vám máme vrátit Vaše finance. Zboží zpět odešlete ve lhůtě 14 dní od převzetí. Na pozdější odeslání nebude brán zřetel.
  3. Vracíme vždy kupní cenu zboží a rovněž náklady na nejlevnější dopravu k Vám. Nehradíme náklady spojené s dodáním zpět k nám.
  4. Finance Vám zašleme do 14 dnů od přijetí a kontroly zboží.

Snažíme se, abyste byli co nejvíce spokojeni. Proto Vám velmi rádi pomůžeme – stačí se na nás obrátit – buď telefonicky na čísle: +420 377 982 362 a nebo emailem: terezahradecka@email.cz

 

Formulář ke stažení pro vrácení či výměnu zboží:

Formulář vrácení nebo výměna zboží

 

Reklamace

Víme, že naše zboží je kvalitní. Máme jej prověřené letitou praxí a použitím kvalitního materiálu. Ovšem chápeme, že se může vyskytnou nějaká nepředvídaná vada a proto jsme pro Vás sestavili následující návod k postupu reklamace. Věříme, že Vám tímto co nejvíce usnadníme proces reklamace.

Na reklamaci máte klasickou dvouletou záruku, kde je samozřejmostí, že se zboží používá správným fungováním.

Postup při reklamaci:

  1. O tom, že nám budete zasílat zboží zpět nás dopředu, prosím, informujte nás – buď telefonicky na čísle: +420 377 982 362 a nebo na emailu: terezahradecka@email.cz
  2. Následně zboží zabalte a zašlete nám ho zpět na adresu: Kotkova 684, 334 01 Přeštice. Zboží nezasílejte na dobírku – takové zboží nebudeme přebírat. Do balíčku, prosím, přiložte níže uvedený formulář s názvem „Reklamace“.
  3. Na vyjádření k reklamaci máme 30 dní. Vyrozumíme Vás písemně emailem, který máte buď uvedený v objednávce nebo byl uvedený na formuláři u zásilky.

V případě uznané reklamace:

  1. Pokud se jednalo o zaslané kazové zboží: Může dojít k opravě, zaslání jiného zboží nebo případně vrácení financí. Další možnosti je sleva na zboží. Budeme Vás informovat ohledně možností a společně se domluvíme jaká náhrada bude nejlepší pro obě strany a jaká bude v našich možnostech.
  2. Pokud se jednalo o porouchané zboží v záruční době: U porouchaného zboží během záruční doby rozlišujeme podstatné a nepodstatné porušení. V případě podstatného porušení Vám dáme dle našich možnost alespoň dvě možnosti z následujících: sleva na zboží, vrácení financí za zboží, oprava, výměna za jiné zboží. V případě nepodstatného porušení Vám můžeme poskytnout slevu na zboží a nebo odstranění vady (odstranění vady nelze vždy).

V případě neuznané reklamace:

  1. Vás kontaktujeme – telefonicky, případně emailem
  2. Domluvíme se na vrácení zboží zpět k Vám na Vámi určenou adresu na Vaše náklady.

 

Formulář ke stažení pro reklamaci:

Formulář Reklamace zboží

 

V platnosti od 1.9.2020,

Tereza Hradecká